Doe-Markt

Doe-Markt Koningsdag Wageningen

12:00-16:30 uur in en rond de Junushoff

Sport en spel, uitdagingen, lekkere hapjes, dans, muziek, kunst en nog veel meer!

Alle verenigingen, organisaties en ondernemers in Wageningen kunnen zich presenteren op de Doe-Markt. We hebben al onze ‘oude bekenden’ aangeschreven met de vraag of ze dit jaar weer meedoen. Maar ook zonder mail, mag u zich vanaf nu inschrijven! Klik op de knop hieronder.

We willen er samen weer een spektakel van maken dat je niet wilt missen! Bezoekers kunnen zien, horen, proeven en beleven wat Wageningen te bieden heeft. Er is ook een podium met live-muziek waar je vanaf het terras heerlijk van kunt genieten.

Houd deze pagina en Facebook in de gaten voor updates!

Overzicht van activiteiten op de Doe-Markt
Wil je jouw vereniging hier ook tussen? Meld je aan!

Eten en drinken op de Doe-Markt

Voor een lekker drankje kun je terecht op het terras van de Junushoff. Voor allerlei hapjes en snackjes kun je terecht bij de kramen op de Doe-Markt.

Mag jouw keuken dit jaar niet ontbreken? Meld je dan aan voor een plekje!

Muziekpodium (2023) - update volgt nog

12:00-16:30 uur

Vanaf ons sfeervolle podium presenteren we divers muziektalent:

Het orkest van de Harmonie
Het saxofoonorkest