Filmpjeswedstrijd

Stuur jouw filmpje en win!

Om alvast in de stemming te komen vragen we iedereen waar jij aan moet denken bij Koningsdag 2020? Aan verkleden en schminken? Aan de Koning en Koningin en de prinsessen in hun paleis? Aan tips hoe je samen kan feestvieren en toch op afstand blijven? Of denk je aan een mooi lied voor de Koning?

Hoe doe je mee?

Laat het maar zien aan de rest van Wageningen door, met je gezin, vrienden of alleen, een filmpje te maken van maximaal 3 minuten met als thema “Koningsdag 2020”. Dat mag van alles zijn, bijvoorbeeld een lied, gedicht, kunstwerk, toneelstuk, een schmink tutorial of een videoclip. Stuur deze voor 27 april op naar ons.

We plaatsen de filmpjes hieronder,  Facebook en Youtube zodat heel Wageningen er van kan meegenieten

Wat kun je winnen?

De beste filmpjes belonen we met een prijs en plaatsen we op onze website. We hebben twee prijzen: een publieksprijs voor het filmpje met de meeste likes en een deskundige jury geeft een prijs.

We kijken uit naar jullie inzendingen!

De inzendingen