logo-oranje-stichting-wageningen-kroon

Nieuwe voorzitter en lid gezocht

Wij, als Oranjestichting Wageningen (OSW) organiseren jaarlijks op 27 april een leuke dag vol feestelijke activiteiten voor Wageningers door Wageningers. We bestaan uit een bestuur en groep gedreven vrijwilligers.

Ter versterking van het bestuur zoeken wij een lid en een voorzitter.

Wat wij zoeken, voor beide functies:

• Enthousiasme om een mooie Koningsdag te realiseren voor een zo breed mogelijk publiek
  • Initiatief nemen en organiserend vermogen
  • Openstaan voor en inbrengen van nieuwe ideeën
  • Goed kunnen samenwerken

Voor de voorzitter zien wij daarnaast graag nog de volgende extra talenten:

• Helikopterblik over de organisatie en de grote lijn van de Koningsdag viering
  • Beschikt over bestuurlijke kwaliteiten waaronder het goed kunnen voorzitten van de vergaderingen
  • Functioneren als boegbeeld van OSW, ook bij officiële gelegenheden en overleggen.

De werkzaamheden
Onze voorbereidingen starten meestal rond november met een eerste overleg. Daarna zijn er de voorbereidingen in de aanloop naar 27 april. Wij organiseren op die dag activiteiten zoals de officiële opening bij het stadhuis, kleedjesmarkt, activiteiten/sport evenement, kleurwedstrijd enz. Daarbij staan we uiteraard open voor originele en nieuwe ideeën.

Concreet komt het neer op circa 6 à 7 bestuursvergaderingen in de periode november-april. Daarnaast heeft elk bestuurslid zijn/haar taken samen met de vrijwilligers om bepaalde onderdelen verder uit te werken en te organiseren.

Het is altijd weer geweldig om te zien hoeveel mensen er genieten van deze dag!

Dus aarzel niet en kom ons helpen om deze mooie dag ook in de komende jaren te blijven vieren.

Wil je meer weten of reageren?

Neem contact op met

Monique Timmermans, mrmtimmermans@hotmail.com of