Steun de Oranjestichting

JA! Ik steun de Oranjestichting Wageningen

Koningsdag Wageningen is een dag van ons allemaal!

Wageningers vieren samen feest en voor jong tot oud is er van alles te zien, kopen, proeven, horen, ruiken en beleven! De Oranjestichting is dan ook blij met bijdragen in de vorm van activiteiten, maar ook financiële bijdragen zijn nodig. Als Stichting kunnen wij dan de basis ingrediënten voor een geslaagd feest aanbieden en zorgen dat de dag veilig verloopt.

Draag bij en word (hoofd)sponsor!

Sponsoren worden vermeld op onze website.

Vermelding van de sponsoren is afhankelijk van het sponsorpakket:

Brons

Naamsvermelding op onze website.

Zilver

Naamsvermelding met link naar eigen website op onze website én flyer.

Goud en Platina

Vermelding op onze website met logo en link naar eigen website, alsmede vermelding met naam/logo op het spandoek dat duidelijk zichtbaar wordt opgehangen bij de opening bij het gemeentehuis én bij de Doe-markt bij de Junushoff. Plus:

Goud: Naamsvermelding op flyer in ‘’vette’’ letters

Platina: Vermelding op flyer met logo en naamsvermelding op kleurplaat.

Hoofdsponsor

Vermelding op onze website met logo en link naar eigen website, en ook vermelding op flyer, kleurplaat én in een krantenartikel met logo. Ook een eigen spandoek in kleur met naam/logo dat duidelijk zichtbaar wordt opgehangen bij de opening bij het gemeentehuis én bij de Doe-markt bij de Junushoff.

Wilt u (hoofd)sponsor worden? Neem dan contact met ons op via: info@oranjestichtingwageningen.nl