Niene 5 jaar

Winnaars kleurwedstrijd ontvangen prijs

Omdat Koningsdag dit jaar vooral thuis werd gevierd heeft de Oranjestichting dit jaar de kleurwedstrijd extra aandacht gegeven. Speciaal voor Koningsdag had Kim Straatman ook dit jaar weer een kleurplaat gemaakt. Kinderen van 4 t/m 9 jaar konden meedoen aan de kleurwedstrijd. Op de website van de Oranjestichting werd door Kinderburgemeester Mats uitgelegd hoe de kleurplaat kon worden gedownload. Bijna 40 mooi ingekleurde tekeningen zijn ingeleverd bij speelgoedwinkel Van de Peppel en op onze website. Per leeftijdscategorie (4/5, 6/7 en 8/9 jaar) is een winnaar gekozen door de jury.
De jury bestond uit Bertus van de Peppel (Speelgoedwinkel de Peppel) en de PR commissie van de Oranjestichting. De drie winnaars zijn Niene Moling (5 jaar), Tabitha Nuquay (7 jaar) en Daniël Kok (9 jaar). Zij kwamen op woensdag 13 mei naar speelgoedwinkel Van de Peppel en werden gefeliciteerd door bestuursleden van de Oranjestichting. Ze ontvingen alle drie een leuke prijs uit handen van Bertus van de Peppel. In de etalage van de speelgoedwinkel zijn de winnende kleurplaten te bewonderen.