Isabel Weerdenburg 9 jr

Winnaars kleurwedstrijd ontvangen prijs

Maar liefst 115 ingekleurde tekeningen zijn met Koningsdag ingeleverd bij speelgoedwinkel Van de Peppel, drie maal zoveel als vorig jaar! Omdat Koningsdag dit jaar weer niet in de stad kon worden gevierd heeft de Oranjestichting de kleurwedstrijd extra aandacht gegeven. Speciaal voor Koningsdag had Kim Straatman ook dit jaar weer een kleurplaat gemaakt. Kinderen van 4 t/m 9 jaar konden meedoen aan de kleurwedstrijd. Op de website van de Oranjestichting werd door Kinderburgemeester Mats uitgelegd hoe de kleurplaat kon worden gedownload.

Per leeftijdscategorie (4/5, 6/7 en 8/9 jaar) is een winnaar en een tweede prijs gekozen door de jury. De jury bestond uit Bertus van de Peppel (Speelgoedwinkel de Peppel) en bestuursleden van de Oranjestichting. De winnaars zijn 1e Bento Bijl en 2e Mara Swarts (4-5 jaar), 1e Jesse Heutink en 2e Mare Overbeeke (6-7 jaar) en 1e Isabel Weerdenburg en 2e Tara Koopman (8-9 jaar). Zij kwamen allen met een ouder op vrijdag 21 mei naar speelgoedwinkel Van de Peppel om hun prijs in ontvangst te nemen. Zij werden gefeliciteerd door bestuursleden van de Oranjestichting. Ze ontvingen allen een speelgoedzak met inhoud uit handen van Bertus van de Peppel. De eerste prijs winnaars ontvingen bovendien een T-shirt met opdruk van hun eigen winnende kleurplaat.