Muziek

Geniet van live muziek

12:00-16:30 uur

Doe-Markt, Junushoff

Vanaf ons sfeervolle Van de Zandt muziekpodium presenteren we divers muziektalent:

12:00-13:00 B&B
13:15-14:15 At the snow
14:30-15:30 The Underdogs
15:40-16:00 Johnny rap
16:15-17:00 Sideways

12:30-21:00 uur

Café Daniels

14:30-17:00

Hotel de Wereld, 5 mei plein

The Able Bodied Seamen, de meest swingende studentenjazzband van Nederland

uur

Raadhuisplein

Op Koningsdag wordt het Raadhuisplein omgedoopt tot Vrijplaatsplein. Een vrijplaats is een culturele broedplaats die van onderop ontstaat. Wageningen heeft een geschikt klimaat voor vrijplaatsen. Tien jaar geleden betrok klimaattroubadour met zijn ‘merry men’ de ruïne van het Pieter Pauw ziekenhuis op de Wageningse Berg. Er ontstond een experimenteel ecodorp, genaamd Ppauw. De Superette is een schoolvoorbeeld van een vrijplaats. Ook de vrijmarkt op Koningsdag is te omschrijven als vrijplaats. Omdat Ppauw vanaf 1 april 10 jaar bestaat, doneert deze vrijplaats als bedankje een mobiele muziekkoepel aan Wageningen. De klimaattroubadour heeft de 60 jaar oude muziekkoepel met een soort trekker opgehaald uit Friesland en op Koningsdag staat de blauw-witte podiumtent op het Raadhuisplein.
Van 11 tot 17 uur is er op het Vrijplaatsplein muziek en humor. Geprogrammeerd door alle vrijplaatsen van Wageningen.

14:00 Grassmoawer
15:30 Legiana

En daar tussendoor speelt precies wat je op Koningsdag in Wageningen verwacht.
De muziektent is vanaf nu gratis beschikbaar voor evenementen die off-grid, open toegankelijk en op donatiebasis zijn. Neem voor meer informatie contact op via info@ppauw.nl.